بیــمه کوثـــر خمـین

بایگانی

ارتقاء جایگاه کوثر در میان مشتریان

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ

ارتقاء هشت‌درصدی شرکت بیمۀ‌کوثر در میان مشتریان صنعت بیمه با توسعۀ سطح مطالعاتی و پژوهشی بازاریابی و نیز ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان کوثر در سراسر کشور تحقق می‌یابد.

به گزارش روابط‌عمومی و اعلام سرپرست مدیریت بازاریابی و مناقصات بیمۀ‌کوثر؛ بهره‌مندی از دانش فن‌آوری اطلاعات‌ در زمینۀ آموزش بازاریابی و فروش، پاسخگویی به شبکۀ فروش، استقرار بانک‌های اطلاعاتی استاندارد بازاریابی، فروش و مناقصات و نیز بایگانی الکترونیکی گام مؤثری در جهت جذب و حفظ مشتریان است.
پیمان قربانی از ارتقاء حداقل 20درصدی دانش بازاریابی شعب و نمایندگان در سراسر کشور خبرداد و خاطرنشان‌کرد: 200ساعت آموزش بازاریابی عمومی و 45ساعت بازاریابی بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری به‌صورت حضوری و مجازی برای بازاریابان در سال گذشته برگزار شد.
وی با بیان اینکه بازاریابی در سال گذشته در ارتقاء فروش مستقیم شرکت نیز تأثیر داشته است، اظهارداشت: در سال‌جاری این روند افزایش خواهد یافت.
سرپرست مدیریت بازاریابی و مناقصات شرکت از اجرای اقدامات عملی جهت حفظ و گسترش مشتریان برای نخستین‌بار در شرکت خبر داد و گفت: در حال حاضر با 168کارگزار و شرکت خدمات بیمه‌ای در سراسر کشور همکاری می‌کنیم که در نظر داریم به‌منظور توسعۀ سطح همکاری با کارگزاران و در نهایت کسب پرتفو ازطریق بازاریابی، تعداد کارگزاران افزایش یابد.
پیمان قربانی تأکیدکرد: ارائۀ طرح‌های عملی فروش در رشته‌های غیردرمان و اتومبیل و همچنین تجزیه و تحلیل برخی بیمه‌نامه‌های زیان‌ده در سراسر کشور و شناسایی استان‌هایی که بیمه‌نامه‌های زیان‌ده در آن مکان‌ها به بیمه‌نامه‌های سودده تبدیل شده است ازجمله بسترهای رشد پرتفوی شرکت است.     
وی شناخت و اعتماد سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی به بیمۀ‌کوثر را عامل برتری شرکت به‌عنوان یکی از پنج ‌بیمه‌گر برتر صنعت بیمه در مناقصات سراسر کشور برشمرد و تصریح‌کرد: با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جدید سال‌جاری در ردیف سه ‌شرکت برتر حاضر در مناقصات بسته‌های بیمه‌ای کشور قرار خواهیم گرفت.
سرپرست مدیریت بازاریابی و مناقصات شرکت با اشاره به اینکه تشکیل باشگاه مشتریان بیمۀ‌کوثر از برنامه‌های این مدیریت است، بیان‌کرد: این باشگاه با پیگیری ستاد و همکاری شرکت‌های خدمات بیمه‌ای وابسته به شرکت با محوریت معاونت طرح و توسعه، مدیریت فاوا و عاملیت این مدیریت با هدف رتبه‌بندی مشتریان شرکت جهت خدمات‌رسانی مؤثر، افزایش رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان پیاده‌سازی می‌شود.
پیمان قربانی نظارت بر تمدید بیمه‌نامه‌های بیمه‌گذاران بزرگ را از طرح‌های اجرایی شرکت عنوان و خاطرنشان‌کرد: برگزار ی جلسات بازاریابی با مشتریان بالقوه، شناسایی پتانسیل‌های مشتریان بازار نیروهای‌مسلح، مقایسۀ نرخ و شرایط اعلام شده به مشتریان، ایجاد فرایند بازارسنجی و تحلیل وضعیت رقبا در تمامی رشته‌های بیمه‌ای، ایجاد شبکۀ هوشمند نرخ‌دهی و استقرار دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های استاندارد اجرایی بازاریابی و مناقصات ازجمله برنامه‌های این مدیریت در راستای حفظ و افزایش مشتریان است. 
۹۴/۰۴/۰۸
سجاد نوروزی

نظرات  (۱)

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۱ سید مجتبی خوش نظر
سلام خوبی؟؟ یه پیشنهاد خوب برات دارم که می تونی کلی چیزای خوب یاد بگیری !! به سایت آموزش ما سر بزن . پشیمون نمیشی ! 

آدرس سایت ما : perfect-learning.blog.ir 

منتظرت هستم دوست من :)
پاسخ:
سلام 
حتما 
با تشکر از نگاهتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی